
Przyjrzyjmy się konkretnym powodom, dla których kosmetyczki i przedsiębiorcy powinni w tym roku zainteresować się microbladingiem.
Powód numer jeden – microblading jest bardzo opłacalny i może zaoferować ogromny zwrot z inwestycji. Certyfikaty i sprzęt do mikrobladingu wymagają inwestycji, ale zabiegi mikrobladingowe mogą zwykle kosztować ponad 500 zł i więcej. Twoi klienci są gotowi zapłacić za jakość, a biorąc pod uwagę, że brwi są trwałe i widoczne, konsumenci nie zawsze szukają najniższej ceny, ale chcą płacić za najlepszą jakość, na jaką można sobie pozwolić!
Sprawdź: Makijaz permanentny Sosnowiec
Microblading to usługa, która dobrze pasuje do innych usług kosmetycznych. Wiele salonów kosmetycznych oferuje obecnie szereg usług, takich jak makijaż permanentny, mikrocieniowanie, przedłużanie rzęs, a także rozważyłoby dodanie mikrobladingu w ramach swoich usług. Podczas gdy wiele studiów oferuje microblading jako usługę wraz z innymi zabiegami, niektóre firmy nawet specjalizują się i zapewniają microblading tylko w salonie.
Microblading staje się coraz bardziej popularny i prawdopodobnie nie zniknie. Jakość usługi jest wysoka. Inna nazwa microbladingu to „brwi 3D” – ponieważ wygląda tak realistycznie na żywo i przed kamerą. To świetny czas dla kosmetyczek, aby zagłębić się w microblading, ponieważ osiągnięto idealną równowagę między modnym tematem a podstawą branży. Microblading w najbliższym czasie nie wyjdzie z mody, o czym świadczy jego rosnąca popularność.