Home Technologie Różnica między SEO a SEM

Różnica między SEO a SEM

0
637

Globalna sieć cały czas się rozwija. Bez odpowiednich działań związanych z pozycjonowaniem i reklamą nie jesteśmy w stanie zaistnieć w wirtualnej przestrzeni. Co więc kryje się pod skrótami SEO i SEM?

SEM (Search Engine Marketing) jest ogółem działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, a SEO (Search Engine Optimization ) jest jego częścią składową. Głównym zadaniem SEM jest podniesienie pozycji strony w rankingu wyszukiwarki Google na określone frazy. Jest on jednak najczęściej kojarzony z kampaniami PPC (Pay per Click). Jak sama nazwa wskazuje, jest to wspomaganie się sposobami płatnymi, które obejmują kampanie linków sponsorowanych.

SEO jest pewnym zbiorem działań, które są podejmowane w celu poprawienia parametrów strony www, żeby dana witryna była jak najszybciej odszukana przez wyszukiwarki. Mówimy tu wyłącznie o wynikach organicznych. SEO dzieli się na działy – on-site i off-site. Pierwsze odnosi się do odpowiedniej optymalizacji parametrów strony internetowej, aby były jak najbardziej czytelne dla robotów wyszukiwarek, a jednocześnie zachowywały właściwy wygląd dla użytkownika. Drugi dział odpowiada za wzmacnianie siły witryny poza serwisem przy pomocy wybranych słów kluczowych. SEO jest procesem długotrwałym i jego zaniechanie może skończyć się koniecznością powtórzenia całego procesu.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: Agencja interaktywna Bydgoszcz

  • Wielkie zmiany na YouTube?

    Kilka dni temu na jednej z najbardziej rozpoznawalnych stron na świecie zaszły duże zmiany…
  • Wpływ recenzji na pozycjonowanie strony

    Nadeszły czasy, gdzie opinie internetowe są zdecydowanie ważniejsze od tego na czym firma …
Load More Related Articles
Load More By Redaktor
Load More In Technologie
Dodawanie komentarzy jest wyłączone.

Zobacz także

Byłeś na zwolnieniu lekarskim dłużej niż 30 dni?

Przebywałeś na zwolnieniu lekarskim dłużej niż 30 dni, i pomimo tego że zakończyłeś leczen…