Home Technologie Różnica między SEO a SEM

Różnica między SEO a SEM

0
745

Globalna sieć cały czas się rozwija. Bez odpowiednich działań związanych z pozycjonowaniem i reklamą nie jesteśmy w stanie zaistnieć w wirtualnej przestrzeni. Co więc kryje się pod skrótami SEO i SEM?

SEM (Search Engine Marketing) jest ogółem działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, a SEO (Search Engine Optimization ) jest jego częścią składową. Głównym zadaniem SEM jest podniesienie pozycji strony w rankingu wyszukiwarki Google na określone frazy. Jest on jednak najczęściej kojarzony z kampaniami PPC (Pay per Click). Jak sama nazwa wskazuje, jest to wspomaganie się sposobami płatnymi, które obejmują kampanie linków sponsorowanych.

SEO jest pewnym zbiorem działań, które są podejmowane w celu poprawienia parametrów strony www, żeby dana witryna była jak najszybciej odszukana przez wyszukiwarki. Mówimy tu wyłącznie o wynikach organicznych. SEO dzieli się na działy – on-site i off-site. Pierwsze odnosi się do odpowiedniej optymalizacji parametrów strony internetowej, aby były jak najbardziej czytelne dla robotów wyszukiwarek, a jednocześnie zachowywały właściwy wygląd dla użytkownika. Drugi dział odpowiada za wzmacnianie siły witryny poza serwisem przy pomocy wybranych słów kluczowych. SEO jest procesem długotrwałym i jego zaniechanie może skończyć się koniecznością powtórzenia całego procesu.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: Agencja interaktywna Bydgoszcz

  • Wielkie zmiany na YouTube?

    Kilka dni temu na jednej z najbardziej rozpoznawalnych stron na świecie zaszły duże zmiany…
  • Wpływ recenzji na pozycjonowanie strony

    Nadeszły czasy, gdzie opinie internetowe są zdecydowanie ważniejsze od tego na czym firma …
Load More Related Articles
Load More By Redaktor
Load More In Technologie
Dodawanie komentarzy jest wyłączone.

Zobacz także

Czy korzystanie z wypożyczalni komputerów ma sens?

Odpowiedź brzmi “tak”! Istnieje wiele rzeczy, które trzeba wziąć pod uwagę, gd…